Tuesday, October 7

Tentang Suzana Bersama Shaklee

Assalamualaikum...

Selamat Hari Raya AidilAdha buat semua yang menyambutnya...Kebanyakan kita sudah memulakan kerja ka setelah bercuti hari raya. Saya belum start kerja lg...Hehehe lama bercuti tapi en. suami dah start bekerja...
Mungkin ramai yang masih belum mengenali saya. Nama saya Suzana bole panggil Anna , Sue @ Na. Tapi di kalangan keluarga saya lebih di kenali sebagai Zana. Umur saya 29 Tahun. Sudah berumahtangga dengan Mohd Khairul Nizal dan dikurniakan 2 cahaya mata iaitu Aiman dan Aisyah.

Suami tersayang yang banyak bagi dorongan


Anugerah Allah Yang Tiada Nilainya

Perkenalan Dengan Shaklee

Saya mula berkenalan dengan shaklee sejak ank pertama lg tp tiada guide dari pihak dealer saya hanya sekadar makan tidak ikut cara sebenarnya. Kemudian saya berhenti makan shaklee. Setelah melahirkan anak ke dua saya tidak mengambil apa - apa supplement sebab bagi saya tiada apa beza pon. Saya susu badan saya mula bermasalah sejak anak ke dua saya berumur 10 bulan. Susu badan mula berkurangan. September lah bermulanya sejarah perkenalan semula saya dengan shaklee. Hati saya melonjak2 ingin seperti sahabat baik saya Wan Zuriana.Saya nampak beliau post status pasal susu yang beliau pam selepas pengambilan SET BERPANTANG DAN MENYUSU SHAKLEE.


Stok EBM Mybff 
Hasil ebm mybff la membuatkan pandangan sy kepada supplement berubah.Saya segera menghubungi Ajuya Rashid aka mak shaklee saya.Di sini lah bermulanya saya bersama shaklee.September 2013 saya register ahli dengan set penyusuan.Alhamdulillah susu badan saya makin meriah tapi tidak lama kerana tetiba anak kedua saya tak nak susu badan direct dari badan.Dia hanya minm by botol.Sebab  die xnk direct saya hanya pam sahaja.Makin lama susu makin berkurangan.Bukan salah supplement kali nie .

Setelah anak kedua tidak bf lg saya mula bagi anak2 makan Chewble Vitamin C shaklee utk imun mereka.Selepas itu saya bagi mereka Mealshake.Alhamdulillah mereka jarang kena demam dan juga selsema. Jikalau dulu pantang kena air lama sikit mula la selsema tp selepas consume supplement shaklee kesihatan mereka terjamin..Alhamdulillah dengan izin Allah.




MULA BERKENALAN DENGAN SET KECANTIKAN

Antara set kecantikan yang cuba ialah Vita C dan juga Vitamin E kemudian BComplex. Semasa consume set kecantikkan ini kulit mka saya naik bintik2 kecil. Risau dengan situasi ini sy cuba cari puncanya adakah berpunca dari supplement yg saya ambil..Ya mmg dari supplement tapi bukan masalah besar. Itu hanya Healing crisis sahaja.Bila terjadi hal sebegini bila kita consume supplement pasti ade kesan2nya. Saya teruskan juga makan Supplement tersebut.masalahlain plak yang timbul iaitu berat badan saya bertambah.Saya cari puncanya lagi.Ia berpunca dengan Bcomplex!! Bcomplex buat berat badan saya naik. Ok saya ambil inisiatif utk mengambil bcomplex semggu sekali sahaja . Kerana bcomplex termasuk dalam cadangan naikkan berat badan. Alhamdulillah hasilnya saya sangat puas hati..Kulit muka semakin cerah dan tompok hitam makin pudar.


Selepas consume set cantik

Sekarang ambil COLLAGEN POWDER SHAKLEE , ESP , VITA C, VITA E serta BCOMPLEX SHAKLEE.Lengkap sudah set cantik saya.





Bermulanya Bisnes Shaklee

Bermulanya saya dalam bisnes shaklee pada September 2013.Mendaftar ahli setelah membuat pembelian set penyusuan. Di awal penglibatan dalam shaklee bonus pertama saya ialah RM 109.55. Masa dapat tu Ya ALLAH sukanya..Ialah sapa nak bg kan walaupon RM100.Kemudian saya mula serius nk buat bisnes shaklee. Pada Januari 2014 sale saya layak untuk saya naik rank supervisor.Alhamdulillah masa naik rank bonus saya mencecah 4 angka. Subhanallah mmg teruja sesangat. Lepas nie target nk naik coordinator plak.



Sijil Rank Supervisor Shaklee


Susur Galur Dalam SHAKLEE.





Berada di dalam susur galur yang hebat membuat diri juga terasa hebat. Sesunguhnya saya kini dikelilingi oleh org2 yang hebat serta positive. Mereka sungguh komited untuk berjaya membuatkan saya juga ingin berjaya suatu hari nanti. Daripada seorang wanita yang berkerjaya bertukar kepada Working At Home Mummy (WAHM). Sapa yang tak nak kan. Menjaga anak - anak sendiri.Tengok anak- anak membesar depan mata. Tiada halang untuk bergerak ke sana sini. Doakan saya supaya dapat menjadi seperti mereka suatu hari nanti. Insyaallah... 







KAMI SATU KELUARGA =)




"I am your Shaklee Independent Distributor!!"
 PM ke https://www.facebook.com/messages/aisyahaiman85
✆ Call/ SMS/WhatsApp : 018-6622890 ( Suzana Che Nok )
➲ COD Ampang : Cheras : Desa Pandan





No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...